All Good Things Come to an End

Har packat ihop ungefär halva rummet nu. Lämnat tillbaka alla böcker, avslutat mitt amerikanska bankkonto, gett bort allt jag inte ska ta med mig hem till utbytesstudenterna som kommer till Marshall nästa termin.

Var på V Club igår för en sista kväll ute med alla underbara människor jag har träffat i de kurserna jag har haft. Hade en grym kväll med Ola, Margaryta, Morgan, David och Kaitlynn, kommer verkligen sakna dem!

Imorse sa vi hej då till Isabelle(från Frankrike) så nu är det bara jag och grabbarna kvar. Vi alla åker imorgon och måste checka ut från våra rum senast kl.12, sen är det över. Får skjuts av Margaryta och hennes pojkvän till Charlestons flygplats, men innan det så ska vi käka mat på Pies and Pints är det tänkt.

Ikväll blir det en sista kväll med grabbarna, kommer antagligen gå till Jake's och ta det lugnt eftersom vi alla har en lång dag framför oss imorgon.

Nu ska jag fortsätta packa och tvätta, men ska försöka hinna med åtminstone ett sista inlägg på amerikansk mark imorgon innan jag lämnar USA.

Kommentera inlägget här :