Another day, another place

Landade på flygplatsen Hartford International i Bradley för några timmar sedan. Åkte kl.6 imorse med Morgan till Charlestons flygplats, tog ungefär 2 timmar. Flög från Charleston till Washington kl.10.10 och från Washington till Hartford kl.12.17. Väl på Hartford så väntade jag på flygplatsen i 3 timmar tills Zaras moster Kristina slutade jobba och kom och hämtade mig. Så just nu så sitter jag hemma hos Kristina och väntar på att Zara ska landa på Hartford om några timmar. Fördriver tiden med två chocolate labs, helt underbara hundar och en aning större än pudlar om man säger så. Mycket hundar och djur över huvudtaget den här veckan känner jag, I love it!

Av någon anledning så låter inte blogg.se mig ladda upp bilder de senaste dagarna(därav avsaknaden av bilder), men ska försöka igen imorgon och se om det funkar.

Ciao!

Kommentera inlägget här :