Last post

2012 har fått sitt slut och därmed också mitt bloggande om utlandsstudier. Jag har haft en FANTASTISK termin i USA och kommer minnas det med glädje resten av mitt liv. Det är det största jag har gjort och fick chansen att göra det igen så skulle jag inte tveka en sekund!

Såhär i efterhand så hade jag önskat att jag kunde hålla samma "ambitiösa" nivå på bloggen med mer bilder, uppdateringar och översättning till engelska för alla inägg, men livet i USA kom helt enkelt i mellan. Lätt att vara efterklok, men jag hoppas att bloggen åtminstånde har varit tillräckligt intressant att läsa och att jag inte har gjort er för besvikna!

Till alla ni som går i tankarna om att plugga utomlands, sluta tänka och börja agera! Jag precis som alla andra jag har frågat säger alla samma sak - Plugga utomlands, det är värt det! Självklart finns det risk att det är en jobbigt process att få det att bli verklighet och att det kanske inte riktigt blir exakt som du har tänkt dig, men det blir ändå helt fantastiskt i slutet, det lovar jag.

Tänkte hålla det här sista inlägget kort så kommer att avrunda här. Ett tack är i sin ordning till er som har följt mig de här sex månaderna och tack till Karlstad Universitet för möjligheten att studera utomlands OCH blogga om det för eran räkning. Jag hoppas att ni som har läst bloggen har fått ut i allafall något vettigt av det och att ni förhoppningsvis själva har fått inspiration till att göra något utöver det vanliga!

Hoppas ni har ett bra 2013 och vem vet, vi kanske ses igen?

Tack och hej!

/Emma Nilsson

Kommentera inlägget här :