Merry Christmas

Har varit en seg jul! Är fortfarande sinnessjukt trött hela tiden och min dygnsrytm är fortfarande helt off. Har vaknat kl.5-6 varje morgon sen jag kom hem.

Julafton blev en lugn historia med massa god mat och mys. Min brorson, snart 3 år gammal, blev överlycklig över sin Spiderman suit som jag köpte till honom i USA. Tyvärr har jag ingen bild då min mobil har bestämt att inte längre ta emot MMS, dags att köpa ny känner jag! Fick själv några fina klappar som t.ex. presentkort på IKEA och en inredningsaffär här i Filipstad, väldigt användbart när jag väl har flyttat till nya lägenheten!

Gick aldrig ut igår så ska träffa "gamla gänget" ikväll istället över lite alkoholintag och middag på Ceasar's här i Filipstad, ska bli kul att träffa alla igen.

Sista dagarna på året och Nyår kommer att spenderas i Karlstad så håller just nu på att packa i ordning allt som ska med. Åker imorgon med Sandra, nästan så att jag inte kan hålla mig borta från Karlstad?

Kommentera inlägget här :