I won!

För ca. två månander sen så skickade jag in mina bidrag till tävlingen "Marshall University's annual holiday design contest". Tävlingen går ut på att Art-studenter kan skicka in tre olika bidrag - julkort, digitalt julkort och plate(tallrik). För de flersta Art-studenterna så är det obligatoriskt att göra så som jag gjorde och skicka in tre olika bidrag, en för varje kategori. Vinnarna(1a-3e plats) vinner mellan 100-700 dollar.

Igår fick vi reda på vilka som hade vunnit och jag lyckades vinna tredjepris för både det digitala julkortet(tillsammans med min grupp) och för platen. Blev så himla glad! Vann sammanlagt ca. 200 dollar, inte helt fel!

Här är det digitala julkortet/julvideon som vi kom på 3:e plats med. Fick självklart motvilligt ställa upp och va med i video haha





Min plate-design. Det är endast trycket, men det svarta ska vara vitt som är etsat på grönt glas(det vita).

Kommentera inlägget här :