So many things to do, so little time

Nu har jag sammanlagt haft minst en lektion i alla fyra kurser som jag ska ha under hösten. Missade dock första lektionen av Advanced Digital Media i förrgår för att jag lyckades snubbla och skrapa upp knäet. Klantigt som fan och kommer antagligen ta hur länge som helst att läka!
 
Efter bara tre dagar med lektioner så har jag redan två läxor. Till Graphic Design II ska jag till imorgon göra minst 5 skisser till en reklamkampanj som sen ska få kritik av läraren och resten av studenterna i klassen. Läraren är väldigt strikt och är om jag ska vara ärlig så är jag ganska nervös över vad hon kommer tycka om mina skisser.

I Advanced Digital Media har jag en vecka på mig att välja olika videoklipp som jag sen ska klippa isär och sätta ihop till något nytt med ljud och bild. Något säger mig att jag kommer att spedendera en hel del tid i datalabbet fram tills nästa torsdag...

Ber om ursäkt för dåligt uppdaterande med bilder, men min dator är helt körd. Kan inte ladda upp eller ens öppna vissa bilder från kameran på datorn. Måste försöka lämna in datorn i biblioteket(gratis) så de kan kolla vad det är som är fel. Frågan är när jag ska hinna det mellan alla lektioner, läxor, träning, aktiviteter osv. Omställningen från att läsa fyra kurser samtidigt istället för en är ganska jobbig just nu i början, men tror att det blir lättare när jag har vant mig lite mer.

Imorn ska vi med största sannolikhet ut på krogen eftersom jag inte har lektion på fredag. På måndag är det Labour day i USA så vi är lediga och har inte några lektioner! Ska bli skönt att va lite ledig, även om jag har en hel del som jag behöver göra. Allt känns fortfarande ganska nytt och ovant. Mitt största problemet just nu är att få tiden att räcka till. Kan jag få 12 timmar till per dag tack?

Lovar att jag ska försöka lägga upp bilder så fort jag har fått ordning på datorn, men nu måste jag sova!

Kommentarer :

#1: Valerija

Inga vita skor efter Labour day, eller hur är det?

Svar: Ingen aning, har jag aldrig hört? Mina skor slutade vara vita redan förra veckan! haha
Emma Nilsson

skriven

Kommentera inlägget här :