Early Morning

Kl.03.40 och jag är helt sinnessjuk trött! Tror jag kan ha sovit ca 2 timmar sammanlagt inatt. Om lite över en timme ska jag åka in till T-centralen för att ta flygbss till Arlanda. Var tvungen att köpa en ny flygbussbiljett från företaget Flygbussarna istället för Swebuss eftersom SWEbuss-busarna inte börjar gå fören kl.06.30 på morgonen och jag måste vara där tidigare så jag hinner checka in på flygplatsen 2 timmar innan jag flyger. Swebuss-biljetten kostade ändå bara 79 kr, men hoppas att jag kan sälja den till någon på T-centralen för känns ändå tråkigt att slösa bort den.

Nu börjar allvaret, fy fan va härligt!



It's 03.40 in the morning and I'm so tired it's insane! Think I've slept for like 2 hours. In little over an hour, I' going to the T-Centre to take the airbuss to Arlanda. Had to buy a new air bus ticket from a company named Flygbussarna instead of Swebuss because Swebuss-busses don't begin leaving for Arlanda until 06:30 in the morning and I have to be there earlier so I have time to check in at the airport 2 hours before I'll fly. The Swebuss-ticket was only 79 SEK, but hope I can sell it to someone on at the T-Centre because it still feels sad to waste it.


It's finally time to leave and it feels so awesome!

Kommentera inlägget här :