I'm a night person

Herregud vad jag inte har kunnat sova de senaste nätterna. Är fruktansvärt trött, men kan ändå verkligen inte koppla av! Drömmer helt sjuka drömmar också när jag väl sover, om konstiga flygplatser med labyrinter och att jag alltid kommer för sent till allt jag ska till. Känns som jag undermedvetet är nervös över att jag inte ska hinna med flygen eller något när jag ska till USA, jag vet inte? Konstigt nog så är jag nervös över det, men INTE över själva tanken att jag ska flyga i ett flygplan för första gången!

Sitter och pillar lite med bloggen just nu, så om ni tycker att den ser konstig ut så kan det vara därför. Allt totalkraschade förut, så fick installera om hela temat. Men bra övning för mig i allafall att koda om allt som jag vill ha det eftersom jag ändå har en omtenta i Webbproduktion som väntar på mig när jag kommer hem från USA, yay!



I haven't been able to sleep that much the last couple nights. I'm so tired, but still can't relax! And when I sleep I have these wierd dreams of strange airports with labyrinths and I'm always late for everything I'm going to. Feels like I'm subconsciously nervous that I will miss my flights on my way to the U.S. or something, I don't know? Strangely enough I'm nervous about that, but NOT over the very idea that I'm going to fly in an airplane for the first time!

Changing and moving around with some stuff on the blog right now, so if you think it looks wierd, it might be the reason why. Everything totally crashed before, so had to reinstall the whole theme for some reason. But it's good practise for me anyway that I have to recode everything the way I want it because I have a re-exam in Web production waiting for me when I come back home from the U.S. Yay!

Kommentera inlägget här :