Just one left

Fick ett efterlängtat mail från Tammy som är ansvarig för mina kurser idag. Har tydligen äntligen fått svar från ART att jag har tillåtelse att registrera mig på kurserna 316 Graphic Design II och 453 - Advanced Digital Media. Tråkigt nog så kunde jag inte ta Typografikursen(av någon anledning), vilket känns jävligt tråkigt. Men i Graphic Design II ingår tydligen lite typografi, så tackade ja till båda kurserna direkt ändå eftersom det va de kurserna jag ville ha näst efter Typografi. Men här kommer då det tråkiga... ART 316 krockar schemamässigt med JMC 461(Web strategies), så jag var tvungen att välja mellan de två kurserna, vilket blev utan tvekan Graphic Design II. Nu måste jag bara fixa en JMC kurs till, sen har jag alla fyra kurser! Känns sådär att inte ha sina kurser klara när det bara är en dryg vecka kvar tills skolan början, men inte så mycket jag kan göra åt det just nu. Förhoppningsvis blir i allafall allt klart på måndag!



Recieved a very welcommed email from Tammy who's responsible for my courses earlier today. Apparently I have finally received a response from ART that I have permission to register for two courses, 316 Graphic Design II 453 - Advanced Digital Media. Sadly, I could not take the Typography course, which feels kinda crappy. But in Graphic Design II some typography apparently is included, so said yes to both courses right away because they were the courses I wanted next after to Typography anyway. But here comes the ba part... ART 316 crashes schedule-wise with JMC 461(Web Strategies), so I had to choose between the two courses, where I ofcourse picked Graphic Design II. Now I just have to fix one more JMC course, then I have all four courses! Feels kinda bad that I don't have my courses ready when there's only about a week left until school starts, but not really much I can do about it right now. Hopefully though it will all be cleared out on Monday!

Kommentera inlägget här :