Finally!

Fick kameran igår! Kunde inte hålla mig så stack ut och fotade så fort jag hade läst igenom manualen lite snabbt och laddat kameran. Det var lite ovant att fota med en Sony, men jag vande mig ganska snabbt ändå. Skulle ha lagt upp bilderna igår egentligen men när jag kom hem och skulle föra över bilderna till datorn så insåg jag att säljaren hade skickad med fel datasladd som inte ens passade till kameran. Självklart så är tydligen datasladden till kameran unik för just Sonys kameror så jag var tvungen att köpa en kortläsare till datorn istället. Passade även på att fota lite vid Munkeberg idag. Slutade med ca.350 bilder på 2 dagar, så tänkte att jag lägger upp några här!




 



Got
my camera yesterday! I couldn't wait so as soon as I had read through the basics in the manual and loaded the camera battery I headed out. In the biginning it was a bit awkward to shoot with a Sony, but I got used to it pretty quickly. Would have posted pictures yesterday but when I got home and wanted to transfer the images to my computer, I realized that the seller had sent me the wrong cable that doesn't even fit into the camera. Ofcourse this cable for the camera is unique to Sony cameras, so I had to buy a card reader to my computer instead. Also took the opportunity to shoot a little at Munkberg today. Ended up with about 350 images in 2 days, so figured I post some of them here!

Kommentera inlägget här :