My new shoes!

Igår var jag i Karlstad för en "sista utekväll" i Sverige innan jag åker till USA. Jag och Diana gick och käkade på Koriander och blev kvar där resten av kvällen. Anna kom lite senare och vi blev kvar där tills det stängde, sen fick någon den brillianta idéen att vi skulle bada vid Sandgrund, så självklart var jag först i. Jag erkänner, det var väldigt kallt! När vi kom hem sen så hade jag fått skavsår på ena foten för att mina fötter var blöta när jag tog på mig skorna, så hade lyckats blodat ner insidan av mina nya skor... inte kul!

Idag har jag som vanligt mått som jag förtjänat, mest för att jag inte fick speciellt mycket sömn inatt. Jag och Diana tog en snabbsväng inne i stan innan vi tog bussen tillbaka till Filipstad så att jag äntligen fick köpa ett par träningsskor och lite andra småsaker som jag behöver i USA. Det fick bli de här skorna till slut - Provanvände dem förut, riktigt sköna än så länge så känner mig rätt så nöjd just nu!



Köpte även vakumpåsar på Jula så jag äntligen kan börja packa väskan. 39 kr för ett 2-pack tyckte jag var ganska billigt ändå! Hoppas verkligen att det funkar, annars vet inte riktigt hur jag ska få packningen att gå ihop varken vikt- eller volymmässigt. Men det ska gå!

Kommentera inlägget här :