This is making me nervous

Har mailat hon som har hand om mina kursval i USA  två gånger den senaste veckan angående mina kurser eftersom jag inte har någon aning om vad som pågår, vet inte ens vad jag ska läsa för kurser och skolan börjar om 3 veckor! Idag svarade hon äntligen och berättade att jag är registrerad på några kurser, men att Art department fortfarande krånglar. Jag fick inte heller veta vilka kurser jag är registrerad på eller hur många, vilket gör mig så fruktasvärt nervös! Jag måste i princip ha minst fyra kurser för att det ska räknas som en hel termin(30 hp) här i Sverige. Art-kurserna ser det mörkt ut för just nu, antagligen så kommer de att anse att jag inte har tillräckligt med förkunskaper. Kommer bli så sjukt besviken om jag inte får Typografi och Grafisk design! Förstår inte varför det här ska vara så krångligt till att börja med? Men imorgon så ska jag tydligen trots allt få ett schema för de kurserna jag har blivit registrerad på,. Hur ska jag kunna sova inatt? Jag saknar redan det svenska kurssystemet, men jag håller tummarna för att allt löser sig nu i veckan i allafall!



I have e-mailed my course advisor who is in charge of my course choices in the U.S. twice the last week regarding my courses because I have no idea what is going on, don't even know what courses I have and school starts in 3 weeks! Today she finally answered and told me that I'm registered for some courses, but the ART department is still making a fuss. I don't know what courses I'm registered to or how many, which makes me freaking nervous! I have to have at least four courses for my semester in the States to be counted as an entire semester (30 Swedish credits) in Sweden. I doesn't look so good for the ART I want right now, they will probably think that I don't have enough knowledge. Will be very disappointed if I don't get Typography and Graphic Design! Don't understand why this has to be so difficult to begin with? But tomorrow I'll apparently get a schedule for the courses I have been registered to so how can I sleep tonight with that knowledge? I already miss the Swedish course system, but I will keep my fingers crossed that everything will work out this week anyway!

Kommentera inlägget här :