Back in Karlstad

Spenderar denna helg i Karlstad! Åkte bil med min kompis Sandra från Filipstad vid 14-tiden idag och åker hem igen med henne på söndag. Men just nu så är jag hemma hos Andrea och ska snart sova. Imorgon är det tänkt att det blir sol och bad inne i stan vid Sandgrund, följt av utgång på kvällen. Alldeles för länge sen jag var ute i Karlstad!

Har förresten äntligen fått besked nu om när mitt CSN kommer, längtar tills på måndag säger jag bara! En sommar utan jobb har tärt lite på ekonomin, men till veckan kan jag äntligen börja införskaffa det som jag behöver inför USA. Sweet!

Godnatt!



Spending this weekend in Karlstad! Drove with Sandra from Filipstad to Karlstad around 2 PM today and I'm going home again with her on Sunday. Right now I am at Andrea's and I'm on my way to bed. Tomorrow I plan to spend in the sun in town at Sandgrund, followed by a night out. Way too long ago I had a night out in Karlstad!

By the way, finally got the information on when I will get my CSN, let me just say I can barely wait until Monday! A summer without a job have had it's impact on my economy, but next week I can finally start to get what I need for the States. Sweet!

Good night!

Kommentera inlägget här :