One month left

Fick lite av en chock idag när jag vaknade och såg att klockan var 14.00, inte varje dag man sover i 14 timmar! Ändå så var jag jättetrött, men tvingade mig att vara vaken genom att slå på datorn. Efter en liten stund så upptäcke jag att det stod att klockan var 07.55 på datorn. Tittade på mobilen igen och där var klockan fortfarande strax efter 14, sen kollade jag på datumet - 6 januari 1980. Mobilen har alltså startat om sig själv under natten och ändrat både tid och datum. Lättlurad? Nog för att jag gillar 80-talet och sova länge, men jag behöver seriöst en ny mobil!

Men skadan var redan skedd så tog på mig träningsskorna och gick runt Färnsjön så det blev 1,5 mil igen... Nu sitter jag här och dricker hallon-smoothy och äter banan och vindruvor. Idag är det en månad kvar tills jag åker till USA, känns helt ofattbart. Känns som jag har väntat hur länge som helst på det här och snart är det verkligen dags att åka, helt sjukt! Börjar bli mer och mer nervös nu, men det nästan övervägs av hur taggad jag är över att jag verkligen ska åka till USA.

Nu börjar nedräkningen på allvar!






Was a bit shocked today when I woke up and noticed that the time was 2:00PM, it's not every day you sleep for 14 hours! I was still really tired, but I forced myself to stay awake by turning on the computer. After a while, I realise that the time on my computer says 7:55AM. Checked my phone again and it was still just past 2PM, then I checked the date - January 6, 1980. Somehow my phone must have restarted itself during the night and changed the time and date. Sucker much? Sure I like the 80's and sleeping in, but seriously I need a new phone!

But the damage had already been done, so I grabbed my training shoes and powerwalked around Farnsjon so I ended up walking 9.3 miles again ... Now I sitting here drinking a rasberry smoothy and eating a banana and grapes. Today it's one month left until I go to the U.S., feels unbelievable. Feels like I've been waiting forever for this and soon it's actually really time to go, so wierd! Starting to get more and more nervous now, but it's almost overwhelmed by how psyched I over that I'm going to the States.

Now the countdown begins for real!

Kommentarer :

#1: Zara

Bara 12 dagar kvar för mig....... / MVH paniktjej

Svar: Paniken har inte riktigt kickat in för mig än, men snart... Hang in there, du har ju i allafall Pontus med dig på vägen dit!
Emma Nilsson

skriven

Kommentera inlägget här :