ICA student


ICA student är bara för bra! Beställde ett ICA bankkort via ICA student förra veckan och fick det några dagar senare. Nu har jag fixat klart med med mitt ICA student konto så att CSN hamnar på det kontot istället för mitt vanliga bankkonto. Passade även på att att skaffa ett sparkonto hos ICA så jag slipper att springa runt och ha alla mina pengar på samma konto ifall det skulle hända något när jag är i USA. Så nu kan jag ta ut pengar utomlands utan avgifter och föra över pengar hur jag vill mellan mina ICA-konton, allt helt gratis. Tack ICA!



ICA student is awesome! Ordered an ICA bank card through ICA student last week and got it a few days later. Now I have arranged so that CSN is set to be sent to my ICA bank account instead of my regular bank account. I also took the opportunity to start a savings account at ICA, so I don't have to run around and have all my money on one account/card in case something would happen when I'm in the U.S. So now I can withdraw money abroad without any fees and transfer money however I want between my ICA accounts, all free of charge. Thanks ICA!
Taggar: Allmänt, Pengar;

Kommentera inlägget här :