My name day

För den som inte visste det så är det enligt kalendern fruntimmersveckan den här veckan, alla kvinnors favoritvecka! Idag råkar det det även va min namnsdag, vilket sammanträffande! Firar genom att köpa ett par nya skor som jag har trånat efter i flera månader - flatform sneakers. You either love them or hate them! Lite småsvåra att få tag på i Sverige än så länge, så tänkte först klicka hem dem via Ebay men slog till direkt när jag hittade dem på svenska sidan www.notme.se. Hoppas att de hinner att komma den här veckan!



Just nu så sitter jag och letar efter begagnade systemkameror och lyssnar på Chiddy Bang samtidigt som jag bläddrar i nyaste Chic... och äter choklad tillsammans och popcorn. Multitasking!

Inte mycket som har hänt idag för övrigt. Tog en skogsprommenad med hundarna förut, men det var mer dem som var ute och gick med mig än tvärt om. Tog med dem till sjön och försökte få dem att bada, gick sådär eftersom båda två är typ rädda för vatten, väldigt normalt hundbeteende?

Det var allt jag hade för idag, tack och hej!



For those who did't know, according to the Swedish calendar it's ladies' week this week, every woman's favorite week! Today it also happens to be my name day, what a coincidence! "Celebrating" by buying a new pair of shoes that I've been lusting over for several months - flatform sneakers. You Either love them or you hate them! Kinda hard to find in Sweden so far, so was going to buy them on Ebay first but struck immediately when I found them on the Swedish website www.notme.se. Hope they arrive this week!

Right now I'm looking for used SLRs and listening to Chiddy Bang at the same time as I'm reading the newest issue of Chic ... and eating chocolate and popcorn. Multitasking!

Not much going on today. Took a walk in the forest with the dogs earlier, but it was more like they where walking me than vice versa. Brought them to the lake and tried to get them to get in for a swim, but didn't go too well considering both of them are kinda scared of water,
very normal dog behavoir?

That's all for today, bye bye!

Kommentera inlägget här :