Picture of the day

Eftersom jag AVSKYR Mumintrollen så tycker jag att Den Svenska Björnstammen har ett väldigt fint omslagsfoto på Facebook just nu:



På tal om Den Svenska Björnstammen så har jag insett att jag kommer att missa en del saker här i Sverige när jag är i USA. Den Svenska Björnstammen spelar på Välkomstfesten på Nöjes i september och även Icona Pop på Tempel i september. Lady Gaga spelar i Stockholm i slutet av augusti och The Umbilical Brothers har sin show i oktober. Sen så kommer jag ju även missa nollningen, vilket känns jättetråkigt! Känner att jag behöver kompensera dessa förluster genom att gå på minst en konsert eller liknande när jag är i USA, ska kolla runt lite på nätet i förväg nu och se om jag hittar något!




Because I really hate Moomins I think that Den Svenska Björnstammen have a really nice cover photo on Facebook right now(see image above). Speaking of Den Svenska Björnstammen, I have realized that I will miss out on a few things here in Sweden when I'm in the U.S. Den Svenska Björnstammen are playing at the welcome party at Nöjes in September and Icona Pop are also playing in September at Tempel. Lady Gaga plays in Stockholm in late August and The Umbilical Brothers have their show in Sweden during October. I'm also going to miss "nollningen", which sucks! To compensate for all this I feel like I should at least see one concert or something like that during my time in the U.S. I'm going to look around online in advance and see if I can find something!

Kommentera inlägget här :