Tråkiga inlägg

Här sitter jag och är genomförkyld... Vem fan blir förkyld mitt i sommarn? Sjukt orättvist är det i allafall när man knappt orkar vara ute fast det är jättefint väder och för att det känns som om huvudet ska explodera. Har vart i princip sängläge i två dagar nu, så det enda positiva är väl att jag äntligen har haft tid att kolla på lite film och tv-serier som jag har efter med. En utmärkt ursäkt för katten att sova lite extra också tydligen.
 
 


Har för övrigt insett att den här första veckan med bloggen så kommer det nog bli en del ganska långa och tråkiga inlägg om utlandsstudier. Jag vet, skittråkigt för vissa, men känner att jag inte direkt kan skippa det. Dels för att den här bloggens faktiskt handlar om utlandstudier och dels för att om jag inte skriver och förklarar vissa saker nu så kommer många av er inte ha någon aning om vad jag pratar om i framtida inlägg. Ni får hålla ut lite helt enkelt!



Boring posts

Here I am, in the middle of summer with the like the worst cold ever... Who the hell gets a cold in the middle of summer? Unfair is what it is when you can't stand being outside even though the weather is really nice because it feels like your head will explode. Have basically been bed rest for me for two days now, the only positive thing being that I finally had time to watch some movies and TV shows that I have been behind with. An excellent excuse for the cat to sleep a little extra too apparently.

I have also realized that during this first week of blogging there will probably be more than a few long and boring posts about studying abroad. I know, really boring to some of you, but feel that I can't skip it. Partly because this blog is really about international studies and partly because if I don't write and explain some things now many of you will have no idea what I'm talking about in future posts. You will just simply have to bare with me a little!

/Emma


Taggar: Allmänt;

Kommentera inlägget här :