Great weekend!

Har haft en hur bra helg som helst! Jag, Jenny och Liya åkte för att täta vid 15-tiden i fredags. Efter 2 timmar var vi framme vid vår campingplas som låg MITT UTE I INGENSTANS. Det var kolsvart när vi kom fram men alla andra var redan där och hade riggat upp tält, matplats, hammockar och en stor brasa. Tältplatsen låg bland bergen och precis vid vattnet, riktigt vackert faktiskt! Vi var ca. 25 st som tältade tillsammans, några vågade sig i att bada men jag nöjde mig med att bara halka i två gånger, det var ganska kallt om jag säger så...

På lördagen så åkte vi till bron och tittade på alla som hoppade fallskärm, helt sjukt häftigt att se! Det var till och med en kille som hoppade med rullstol, fick en adrenalinkick bara av att stå vid räcket och se dem hoppa. På kvällen grillade vi och hängde vid campet igen. Åkte hem igen runt 11 på förmiddagen på söndagen. Stannade vid ett maställe som heter Pies and Pints som hade kanske vad som kan va den godaste pizzan jag någonsin har ätit. Vi tjejer delade på en tai- och en klycklingpizza, så himla gott! Har verkligen börjat vänja mig vid hur billigt allt är här i USA nu och hur mycket man får för pengarna, hur ska det här gå när jag kommer hem till Sverige?

Summa sumaro så har det varit en grym helg(bilder kommer senare), nu är det bara att ladda om för nästa helg och Halloween!



Kommentera inlägget här :