It's been a crazy week

Jag har verkligen varit värdelös på att uppdatera den här veckan! Min ursäkt är att det ha varit en helt GALEN vecka. Den här veckan så har jag haft 6 projekt som ska lämnas in, varav 4 av dem inte var färdiga i början av veckan. Satt uppe och jobbade i datalabben hela måndag, tisdag och onsdag natt för att få allt färdigt i tid, kom hem runt 5 på morgonen, sov några timmar för att sen börja om igen med lektioner hela dagen och jobb hela natten. Förutom några ändringar som måste göras så är i princip allt färdigt nu! Firade lite igår med att åka till köpcentret och shoppa. Spenderade 300 dollar på att köpa ett par jeans, en jacka, 2 tröjor, en topp, 3 par strumpbyxor, en väska och underkläder. Är så sjukt nöjd med jackan från Tommy Hilfiger som jag köpte, kostade 120 dollar egentligen men fick den för 61 dollar, win!

På kvällen gick vi till vinbaren Sip och drack jättegott vin och åt minirätter med bröd, ost och skinka. Efter Sip gick vi vidare till baren St. Marks och hängde på övervåningen tills det stängde. Var en riktigt trevlig kväll och ett väldigt bra avslut på en lång vecka! Ikväll har jag inga planer än så länge, men man vet aldrig vart vinden bär en i Huntington.

Nu ska jag ta lite bilder på det jag shoppade igår och på alla mina projekt jag gjorde klart den här veckan så jag kan lägga upp det här på bloggen. Ha det så länge!

Kommentera inlägget här :