Sunday, October 7

Sjukt trött efter en lång helg! Spenderade både fredagen och idag i datalabben för att bli klar med min Film title sequence, men är fortfarande inte klar. Deadlinen är på onsdag så börjar bli lite stressad. I fredags gick jag och Jenny till baren The Thirsty Whale och hade en riktigt kul kväll och träffade massa nytt folk.

Igår gick jag på fotbollsmatchen mellan Marshall och Tulsa, men tyvärr så förlorade vi den här gången. Det var grymt mycket folk här på campus igår pga. homecoming! Tog massor av bilder på paraden som jag ska försöka gå igenom och lägga upp här så snart som möjligt. På kvällen igår så gick vi till en fest i ett frathouse, följt av utgång till The Thirsty Whale. efter det gick vi tillbaka till 5th Avenue där alla frat houses ligger och var kvar där till strax efter 4 på morgonen.

Installerade ÄNTLIGEN skype på mobilen idag, så nu kan jag prata med alla i Sverige utan att behöva vara bunden till min laptop, hur bra som helst! Så passade på att skypa med både Andrea, Valerija, mamma och pappa idag medan jag satt i datalabben och jobbade HELT SJÄLV. Fick i allafall lite gjort idag, men inte i närheten av tillräckligt.

Ska försöka sova nu så jag kan kickstarta dagen imorn med att gå till gymmet vid kl.8. Lycka till säger jag bara!

Kommentera inlägget här :